پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120092
40ميليارد ريال اعتبار به سد غديرباباحيدر فارسان اختصاص يافت
تاریخ انتشار : 1393/10/15 13:14:18
نمایش : 1110
مديرعامل شرکت آب منطقه اي چهارمحال و بختياري ازاختصاص 40 ميلياردريال اعتبار به سد غدير باباحيدرشهرستان فارسان براي سال آينده خبرداد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسين صمدي در نشست شوراي حفاظت از منابع آب شهرستان فارسان بيان داشت: به دليل تغيير اقليم و خشکسالي هاي اخير ناگزير به مديريت و حفاظت کمي و کيفي از منابع آبي مي باشيم .

وي ادامه داد: رويکرد شرکت آب منطقه اي حفظ منابع براي آيندگان و استفاده بهينه از منابع موجود است .

صمدي افزود: ازاهم وظايف اصلي شوراي حفاظت در تمامي شهرستان ها صدور احکام قضائي، هماهنگي براي اجراي آنها، تعادل بين منابع و مصارف آب هاي زيرزميني و تدوين برنامه هاي اطلاع رساني در سطح شهرستان و برگزاري جلسات با بهره برداران منابع آبي است .

مدير عامل آب منطقه اي استان با بيان اينکه مشکلات ايجاد شده براي منابع آب غيرقابل جبران است بيان داشت: از آن جا که اجرانشدن احکام صادره عامل تجاوزهاي بيشتر به حريم وبستر منابع آب مي شود لذا از مسئولان انتظار مي رود بيش از پيش نسبت به اجراي قوانين وحفظ منابع موجود آب اهتمام بيشتري بورزند .

فرماندار شهرستان فارسان نيز در اين نشست اظهارداشت: سد غدير باباحيدر تحولي مطلوب را در بخش هاي مختلف اين شهرستان به همراه خواهد داشت .

'فيروز احمدي' با بيان اينکه اين سد نيازمند افزايش بودجه و اعتبار است افزود: از وزارت نيرو انتظار مي رود براي افزايش اعتبار اين پروژه اقدام کند.

وي شهرستان فارسان از شهرستان هاي داراي کمترين تخلف درزمينه بهره برداري از منابع آب دانست و گفت: فرمانداري اين شهرستان آمادگي کامل براي همکاري با شرکت آب منطقه اي استان در زمينه صرفه جويي و بهينه مصرف کردن آب راداراست .

شهرستان فارسان در 30کيلومتري مرکزچهارمحال و بختياري واقع شده است و سد غدير باباحيدر از پروژه هاي مهم با طول 624 و عرض 12 مترمربع است که قابليت ذخيره 14 ميليون ليتر آب را داراست و براي تامين آب مورد نياز يکهزار و 440هکتار اراضي کشاورزي و صنعت اين منطقه در حال ساخت است .
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html